Value Square, een vermogensbeheerder met een sterke focus op waardebeleggen en persoonlijke relaties, schakelde ons in om hun merk te herpositioneren en hun unieke aanpak te vertalen naar een krachtige rebranding.
De combinatie van rationele, financiële expertise en het opbouwen van hechte klantrelaties is wat Value Square uniek maakt. Wat ons aantrok in deze case was de uitdaging om deze ogenschijnlijke tegenstelling — cijfers en mensen — samen te brengen in een herkenbare merkidentiteit die zowel vertrouwen als hun vakkennis uitstraalt.
Voor de rebranding van Value Square hebben we de symboliek van het ‘plein’ als centraal concept gebruikt. Pleinen verbinden economieën en mensen, net zoals Value Square cijfers en persoonlijke interactie samenbrengt. Door deze metafoor door te trekken in hun visuele stijl, creëerden we een uitstraling die hun positie in de financiële wereld versterkt en hun unieke verhaal vertelt.
Op zoek naar een merkstrategie die jouw unieke verhaal vertelt, zoals we dat voor Value Square deden? Laat ons jouw merk herpositioneren met een identiteit die zowel inhoudelijk als visueel precies de juiste boodschap overbrengt.
Deze website maakt gebruik van cookies die de website helpen functioneren en om bij te houden hoe u ermee omgaat. Lees onze privacy policy voor meer info.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.