Met hun focus op waardebeleggen legt Value Square jaar na jaar resultaten neer die respect afdwingen (en awards winnen). Wij zorgden voor een uitstraling die matcht met die status in de financiële wereld.

Value Square, een vermogensbeheerder met een sterke focus op waardebeleggen en persoonlijke relaties, schakelde ons in om hun merk te herpositioneren en hun unieke aanpak te vertalen naar een krachtige rebranding.

Waar we het verschil maakten

De combinatie van rationele, financiële expertise en het opbouwen van hechte klantrelaties is wat Value Square uniek maakt. Wat ons aantrok in deze case was de uitdaging om deze ogenschijnlijke tegenstelling — cijfers en mensen — samen te brengen in een herkenbare merkidentiteit die zowel vertrouwen als hun vakkennis uitstraalt.

Value Square Logo
Value Square Logo

Voor de rebranding van Value Square hebben we de symboliek van het ‘plein’ als centraal concept gebruikt. Pleinen verbinden economieën en mensen, net zoals Value Square cijfers en persoonlijke interactie samenbrengt. Door deze metafoor door te trekken in hun visuele stijl, creëerden we een uitstraling die hun positie in de financiële wereld versterkt en hun unieke verhaal vertelt.

Op zoek naar een merkstrategie die jouw unieke verhaal vertelt, zoals we dat voor Value Square deden? Laat ons jouw merk herpositioneren met een identiteit die zowel inhoudelijk als visueel precies de juiste boodschap overbrengt.

Case coming soon!

Credits & thank you

Fotografie: Lieve De Becker (Beeldcollectief)

Vergelijkbare projecten
Alle projecten ↗