Darco is een toonaangevende Belgische producent van verpakkingsoplossingen voor het beschermen van pakketten en pallets tijdens transport. Om hun sterke marktpositie te vertalen naar een brand met ditto uitstraling kwamen ze bij Hunt aankloppen.
Na een doorgedreven strategisch traject kwamen we uit op de essentie van Darco: Pack to protect. Niet enkel om de producten van klanten te beschermen, maar omdat het beperken en vermijden van schade (en dus afval) altijd een positieve impact heeft op de leefomgeving.
'Pack to protect' werd de basis van het merk, en brengt een positieve boodschap in een sector die vooral erg prijsgedreven is. Door deze unieke insteek te koppelen aan een krachtige en to-the-point visuele stijl zijn we er in geslaagd een brand identity neer te zetten die opvalt en impact maakt, en Darco helpt om zich te onderscheiden in een competitieve markt.
Wil je, net als Darco, je merk versterken met een strategie die je duidelijk laat opvallen in een concurrerende markt? Wij helpen je om een sterke merkidentiteit te ontwikkelen die zowel visueel als inhoudelijk een blijvende indruk maakt.
Case coming soon!
Credits & thank you
Fotografie: Lieve De Becker (Beeldcollectief) Video: Willem Blancke (Beeldcollectief)
Deze website maakt gebruik van cookies die de website helpen functioneren en om bij te houden hoe u ermee omgaat. Lees onze privacy policy voor meer info.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.