Big en bold identity voor toegankelijke Asian fusion cuisine, geserveerd in ‘bowls’.

Toen de broers Kwan-Juk en Kwan-Hi hun streetfood restaurant wilden opstarten, stond het idee van traditionele Chinese restaurants ver weg van hun visie. Hunt stapte mee in hun avontuur en hielp hun concept vormgeven.

Waar we het verschil maakten

Het unieke aan Bowls is de speelse, moderne benadering van Asian fusion cuisine, volledig geserveerd in bowls. Deze keuze, die wij samen met de broers ontwikkelden, geeft het restaurant een herkenbaar en toegankelijk karakter dat opvalt in de streetfoodscene van Kortrijk en Brugge.

Bij Bowls dachten we strategisch mee vanaf de eerste stap. Toen het idee ontsproot om alles in bowls te serveren stelden we voor om de naam meteen aan het concept te verbinden. Het oversized logo op de gevel, een knipoog naar de bruisende streetfood-markten in Azië, was ook een van onze creatieve ingrepen.

Of je nu een nieuw concept lanceert of een bestaande zaak wil verfrissen, wij denken met je mee van strategie tot uitvoering. Laat je inspireren door het succes van Bowls en ontdek hoe wij jouw ideeën kunnen omzetten in een herkenbaar merk.

Case coming soon!

Credits & thank you
Vergelijkbare projecten
Alle projecten ↗